Gevs91 7 травня, 2012 Поділитися 7 травня, 2012 Здравствуйте,5 дней назад купил комплект - дроссель(немецкий),ИЗУ,Днат лампа,все хорошо работало 3 дня,на четвертый день поставил розеточный таймер,утром проснулся,смотрю не работает ,все проверил оказалось что неработает дроссель,как думаете почему испортился ?? я новичок, не знаю может не там написал Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
атмос 7 травня, 2012 Поділитися 7 травня, 2012 Проверь качество контактных соединений и как ты его проверил? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
Gevs91 7 травня, 2012 Автор Поділитися 7 травня, 2012 купил новый комплект и все по очереди заменял может провода не те ,может конденсатор нужен,кто нить знает? нагревался он страшно за каких то пол часа Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
атмос 7 травня, 2012 Поділитися 7 травня, 2012 а скока ватт Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
Gevs91 7 травня, 2012 Автор Поділитися 7 травня, 2012 400 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
privat 7 травня, 2012 Поділитися 7 травня, 2012 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
Gevs91 7 травня, 2012 Автор Поділитися 7 травня, 2012 думаешь надо?))) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
privat 7 травня, 2012 Поділитися 7 травня, 2012 та то я так скинул,думал там есть ответ на твой вопрос) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися
Gevs91 7 травня, 2012 Автор Поділитися 7 травня, 2012 я тоже посмотрел,но не совсем был уверен)))спасибо Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти Поділитися